Mark is al 5 jaar werkzaam als Servicemanager bij Hubtex en heeft een echte expertise in service. In zijn functie stuurt hij service monteurs aan, bestelt hij onderdelen en maakt hij offertes voor klanten. Op dit moment heeft hij negen monteurs onder zijn hoede. De werkzaamheden zijn heel divers en geen dag is hetzelfde, dat maakt het werk juist ook weer leuk en uitdagend.
“Ik voel mij het meest op mijn plek als ik moet zorgen dat klanten tevreden zijn en ontvangen wat ze nodig hebben, vooral wanneer er storingen optreden en ik ervoor moet zorgen dat deze snel worden opgelost”.
Zijn werk vereist dan ook goede topografische kennis van Nederland om snel te kunnen schakelen. Met behulp van een digitaal planbord kan Mark real-time zien waar alle monteurs zich bevinden in het land en ze naar de juiste locaties toesturen. Daarnaast kent Mark vele klanten persoonlijk en kan hij in het systeem zien welke machines er gebruikt worden.
Mark zijn grootste uitdaging is om klanten tevreden te houden en door de jaren heen heeft hij een goede persoonlijke band opgebouwd, hij vertelt:
“Ik ben erg trots op het feit dat alle klanten vanaf 1 januari 2018 nog steeds klant zijn en dat er alleen maar nieuwe klanten zijn bijgekomen. Dit zie ik als een enorme gezamenlijk prestatie van het bedrijf Hubtex”.
Wat Mark zo leuk vindt aan het werken bij Hubtex? “Ik waardeer de ongedwongen sfeer, de gezelligheid onderling met de collega’s en de korte lijntjes binnen het bedrijf.”