Hubtex krachtpatser in tunnel

Deze Hubtex machine wordt ingezet om de bekisting van de middenwand in de toekomstige spoortunnel in Delft te verplaatsen. De bekisting wordt om stalen wapening gezet en gebruikt als vorm om het beton in te kunnen gieten. In de onderstaande foto’s en filmpje ziet u hoe krap de tunnel is en waarom men hier graag gebruikmaakt van deze compacte, sterke Hubtex zijlader.

De aannemer Combinatie CrommeLijn vof, die de spoortunnel dwars door Delft bouwt, bestaat voor de duur van het Spoorzone project. Daarnaast is het een initiatief van Mobilis TBI, Dura Vermeer Groep en Dimco (voorheen CFE). Naast een tunnel met ruimte voor 4 sporen bouwen zij ook een parkeergarage, bruggen, een tweetal gebouwen voor de technische aansturing van de tunnel, een gracht, kademuren en werken zij o.a. aan ongeveer 35 ha stedelijke herinrichting -> wegen, riool etc.

Klik hier voor meer informatie over onze producten!

20160510_092409_resized IMG-20160510-WA0004 IMG-20160510-WA0006